Informatie inzake Coronavirus
Lees meer over de laatste ontwikkelingen

Kwaliteitsrapport 2019

Verder met kwaliteit

Elk jaar brengen wij een Kwaliteitsrapport uit. In het rapport schetsen we zo transparant mogelijk een beeld van de kwaliteit van onze zorg. We laten cijfers zien en geven betekenis van die cijfers aan de hand van praktijkverhalen. Hoe helpen wij mensen met hersenletsel zo goed mogelijk verder in hun leven? En waar kan onze dienstverlening (nog verder) verbeterd worden?

InteraktContour Kwaliteitsrapport 2019
Dit jaar heet ons Kwaliteitsrapport 'InDialoog'. Want in onze zorg staat de dialoog met cliënten, naasten en onze medewerkers centraal. Daarom start het kwaliteitsrapport dit jaar met een voorwoord, waarbij bestuurder Jan van Kampen in gesprek gaat met bewoner Klaas. We schetsen daarnaast een beeld van projecten die we in 2019 hebben uitgevoerd: van het verlagen van de fysieke belasting voor medewerkers tot het gebruik van e-health in onze zorg en het mogelijk maken van bijzondere uitjes voor cliënten die bij ons wonen. En we bikken vooruit naar wat we in 2020 willen gaan doen.

Klik hier of op onderstaande afbeelding om InDialoog, Kwaliteitsrapport 2019 te lezen.



Kwaliteitsrapport versie voor cliënten 
Speciaal voor cliënten maakten we een cliëntversie van het InteraktContour Kwaliteitsrapport. Klik op onderstaande afbeelding om de cliëntversie te lezen of klik hier.



 


Alle kwaliteitsrapporten
Lees hier alle kwaliteitsrapporten uit de afgelopen jaren.

Stel hier je vraag Bel ons: 0341 255 777
(elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur)
Terug naar boven