Over ons

Op deze pagina vind je informatie over onze organisatie, hoe wij georganiseerd zijn en welke regels wij met elkaar hebben afgesproken. Hieronder vind je informatie waarin wij ons verantwoorden naar- en onze visie delen met de buitenwereld, zoals bijvoorbeeld onze langetermijnstrategie en jaarlijkse kwaliteitsrapporten. Onderaan vind je onze klachtenregeling.

In de langetermijnstrategie 2019-2023 lees je waar wij ons de komende jaren op focussen. We houden de blik vooruit. We zien het als onze plicht om te realiseren wat we beloven. Dat doen we met en voor de circa 3.000 cliënten, ruim 1500 medewerkers en de stakeholders.

Elk jaar brengen wij een Kwaliteitsrapport uit. Hierin schetsen we een beeld van de kwaliteit van onze zorg. Dat doen we aan de hand van cijfers, ervaringen en mogelijke verbeterpunten.

Kwaliteitsrapport 2022

Hierin legt de Raad van Bestuur van InteraktContour uit wat we in het afgelopen jaar hebben gedaan. Download hier ons bestuursverslag en onze jaarrekening.

Elk jaar publiceren we een overzicht met de declaraties, kosten en onkosten van de Raad van Bestuur. Niet omdat het verplicht is, maar om tegemoet te komen aan vragen die we hierover krijgen, bijvoorbeeld van media.

Als je niet tevreden bent over de zorg of begeleiding die je krijgt, is het goed om dit bespreekbaar te maken. Op deze pagina staat wat je kunt doen als je een klacht hebt. In onze klachtenregeling lees je hoe wij als organisatie omgaan met klachten.

Contact

Hulp nodig? We helpen je graag!

Kom je er niet uit? Geen probleem. Wij zijn er om jouw vraag te beantwoorden. Op werkdagen bereik je ons tussen 08.30 uur en 17.00 uur.